Як приймати правильні рішення, коли ти НЕ маркетолог!

Онлайн інтенсив для власників бізнесу!

Практичний інтенсив для власників бізнесу, які хочуть приймати обґрунтовані маркетингові рішення та контролювати ROI без поглибленого вивчення маркетингу.

Illustration
Illustration
0Days
0Hours
0Minutes
0Seconds

Для кого ПІДІЙДЕ інтенсив?

Власники малого та середнього бізнесу, які не мають внутрішнього маркетолога або працюють з підрядниками

Ті, хто інвестує у маркетинг, але не бачить результату

Підприємці, які хочуть “керувати, а не вгадувати”

Цей інтенсив підійде для тих, хто хоче знайти відповіді на запитання:

1

Чому ваш маркетинг не ефективний?

2

Як перейти від «маркетингового хаосу» до системного маркетингу та створити стабільний потік клієнтів?

3

Як правильно сформувати маркетинговий бюджет та календар рекламних активностей?

4

Які ключові показники заміряти та контролювати?

Хто я і чому мені довіряють?

Маркетинг стратег — Ольга Артюхова

За останні 9 років, працюючи маркетинг директором, я накопичила безцінний досвід, яким готова поділитися з вами.

За плечима у мене – робота з такими відомими брендами, як Fiorelli, Kaserei, Nepoborna, Svarga, Bibliotheque_de_parfum, ANDREAS MOSKIN, Linni Caro, Леокераміка та багатьма іншими.

● Засновниця консалтингового проєкту «Магія Маркетингу»● Co-owner digital-агенції Dolphins● Маркетинг директор компанії "Регно Італія УА" у 2016–2025 роках.● Ментор у міжнародній бізнес-спільноті Board● Випускник програми з навчання стратегічному плануванню за Lean методологією, організованою Lean Institute Ukraine● Член журі найпрестижнішої нагороди у світі в галузі маркетингових комунікацій Effie awards● Спікер на бізнес подіях

Після інтенсиву ви зможете:

1

Оцінювати ефективність маркетингових кампаній за конкретними метриками

2

Ставити правильні завдання маркетологам і підрядникам

3

Розуміти, куди інвестувати маркетинговий бюджет для максимальної віддачі

4

Приймати рішення на основі даних, а не емоцій

5

Контролювати маркетингові процеси та результати

6

Збільшити ROI маркетингових інвестицій на 30-50%

Програма інтенсиву (2 години)

1. Маркетингова анатомія бізнесу — як зрозуміти, чи працює ваш маркетинг

• Як визначити, що саме не працює у вашому маркетингу?• Чек-лист для аудиту поточних маркетингових активностей• Інструменти для швидкої діагностики проблем

2. 7 критичних рішень — бюджет, команда, канали, метрики, позиціонування, інновації, кризи

• CAC, LTV, ROAS та інші критично важливі показники• Як читати звіти маркетологів і агенцій?• Які питання задавати, щоб отримати правдиві відповіді?

3.Система контролю — як налаштувати звітність та KPI

• Покрокова методологія оцінки маркетингових ініціатив
• Коли сказати "так" або "ні" новим пропозиціям
• Матриця пріоритетів для розподілу бюджету

4.Q&A + Бонуси

• Відповіді на ваші запитання
• Персональні рекомендації

Оберіть свій пакет

Basic

$39

Повний 2-годинний інтенсив

Шаблон аудиту маркетингу

Список запитань до маркетологів


Standart

$89

Пакет Basic +

Запис інтенсиву на 6 місяців

Методичка "15 ключових метрик"


Pro

$149

Пакет Standart +

60-хвилинна консультація з розбором вашої ситуації

Шаблон місячного маркетинг-звіту для власника

*залишилось 9 пакетів

100% Гарантія якості

Якщо після інтенсиву ви не отримаєте конкретних інструментів для покращення маркетингу — повернемо всі гроші без питань!

30 жовтня о 19:00 - online

Встигніть зареєструватись — кількість місць обмежена!